Minggu, 31 Januari 2010

ILMU PENUNDUK PENGASIH SURRAH YASIN

Innama amruhu izaa aradasyay-an an yaquula lahu kun fayakuun”

Banyak lagi kelebihannya ayat tersebut ia boleh dijadikan sebagai pengasih, menundukkan meminta hutang daripada seseorang, ingin meminjam wang jika dalam kesusahan. Dan sebagainya.

Ini salah satu contoh bagaimana mempergunakan ayat tersebut diatas jika anak anda atau isteri/suami anda degil / keras kepala tidak mahu dengar kata maka sebaiknya kita lakukan upaya ilahiyah sebagai berikut :

1. Setelah selesai anda mendirikan setiap solat (sembahyang 5 waktu) bacalah ayat diatas sebanyak 7 kali.

2. Lakukan sebanyak 7 hari setiap waktu sholat berturut-turut anda boleh mulainya dari mana-mana waktu sembahyang yang anda mahukan. Dengan catatan tidak boleh tingal sholat sewaktupun dalam 7 hari.

3. Setelah selesai 7 hari tersebut anda bacalah pula ayat diatas sebanyak 7 kali
kemudian anda tiupkan pada yang dihajati (isteri/suami/anak) seboleh-bolehnya
ditiupkan pada arah muka sama ada semasa sedar ataupun tidak sedar dan semasa anda membacanya hendaklah anda niatkan hajat anda terhadapnya ketika samapi pada ayat “kun” (lihat pada kun bertanda hitam yang telah saya merahkan diatas)

4. Kemudian anda ulang lagi membaca ayat lsebanyak 7 kali, selepas sembahyang 5 waktu lagi seperti No 1 dan 2 diatas. Untuk memastikan ianya
menjadi atau terkabul buatlah sebanyak 7 kali pada orang tersebut dan diulangi sebanyak 7 kali.

5. Kadang-kadang dengan sekali buat sudah pun menjadi akan tetapi kadang kala kita perlu buat sebanyak 7 kali untuk memastikan hajat kita di tunaikan.

2 komentar: